O nás
Moje meno je Ján Prokop rád by som vám vysvetlil príbeh BrandElevatora.
Čo znamená Brand Elevator?
Tím skúsených špecialistov, ktorí svoju profesiu denne pilujú.
V súčasnej chvíli 7 členný tím skladajúci sa z konzultantov, PPCčkarov, SEO špecialistov, programátorov a grafikov.
Vďaka stovkám kampaní, ktoré sme postavili, som objavili stratégie, ktoré fungujú.
Tie odovzdávame ďalej.
Čo vieme?
Náš tím sa zaoberá rozvojom malých a stredných firiem, ale vieme sa postarať aj o korporátnu klientelu.
Či už potrebujete postaviť moderné webové stránky, marketingovú stratégiu alebo kampane na nete, sme tu.
Bez prázdnych kecov a sľubov.
Prinášame reálne skúsenosti, ktoré sme si overili na širokom spektre rôznych firiem.
Často ale vychádzame aj z teoretických znalostí z ekonomicky zameraných škôl a kurzov.
Pretože stratégia pokus/omyl, je blbosť.
Nastavujeme reálne ciele a robíme všetko pre to, aby vám rástla hodnota firmy aj zisk.
Príde vám to málo? Pokračujte v čítaní, ale najskôr mrknite na video.
VŠETKO - BBA - Bakalárske štúdium na Podnikohospodárskej fakulte so zameraním na finančné riadenie podnikov, marketing a manažment
- BP na tému "Digital collaboration tools and Operations managment in AHProfi s.r.o."
VŠETKO - CEMS - Magisterský program zameraný na medzinárodný manažment, vedľajšia špecializácia NextGen Consulting
Majstrovstvo Inbound Marketingu - celodenné školenia pre online marketérov pod záštitou VŠETKO
Google Skillshop - dôkladné testy priamo od Googlu
Digisemestr - Prestížne semestrálne štúdium digitálneho marketingu
Nespočet konferencií a webinárov pre markeťákov a konzultantov..
Založenie Brand Elevatoru
Kto stojí za Brand Elevatorom?
Prvne som sa správou eshopu stretol už v roku 2015, kedy som začal tvoriť popisky a fotky na webe AHProfi.cz. V tom čase som pojem SEO vôbec nepoznal, ale mal som šikovných kolegov, ktorí ma do ich optimalizátorského sveta zaučili. Pri tvorbe popiskov sme si aj vysvetlili dôležitosť UX (užívateľská prívetivosť webu). V tom čase sme si nechali od nemenované agentúry spracovať detailné UX analýzu, ktorá nám ukázala, kde, ako , a prečo naši potenciálni zákazníci nenachádzajú to, čo hľadajú. Po nutných úpravách tržby eshopu rástli svižným tempom, a preto som sa rozhodol skúsiť rozbehnúť aj menší eshop na vlastnú päsť.
Vlastný e-shop alebo toto sa nám veľmi nepodarilo
V roku 2016 sme s kamarátom vložili svoje úspory do e-shopu DAKLOS.cz. To bolo prvýkrát, kedy som spustil svoju prvú PPC kampaň v Google Ads a Skliku. E-shop Daklos bohužiaľ vyrástol oveľa rýchlejšie, než sme čakali. Na jeseň 2017 sme v dvoch ľuďoch riadili amatérsky spracované riešenie s obratom v miliónoch, čo pre nás, v 20 rokoch, bolo naozaj hrozne peňazí.
Akonáhle rástli tržby, chybovosť s nimi spojená, tiež. Kampane zrazu neboli efektívne! Ono len zapnúť propagáciu za pár tisíc ešte neznamená, že sme zrazu PPC guru, čo sme zistili až o pár mesiacov neskôr. Tento krok nás samozrejme stál veľa peňazí a bol spôsobený obyčajnou nevedomosťou. Zrazu sa nám to jednoducho sypalo pod rukami, pretože nám chýbala štruktúra procesov a jasná stratégia.
Zanedlho potom som sa vrátil do AHProfi. Musím uznať, že pozíciu marketingového manažéra v tak rozmanitom eshope (cez 20 000 produktov) nebolo vôbec ľahké prevziať, a preto som sa rozhodol využiť ďalšie vzdelávanie v odbore online marketingu na kurzoch DIGISEMESTR. Tento náročný semester mi ukázal silu budovanie značky eshopu, pretože konkurenčná výhoda vo forme zľavy o pár korún už v dnešnom maloobchode nefunguje. Zákazníci chcú niečo viac, a preto sme začali pripravovať brandové kampane.
Rodinná firma AHProfi teraz pôsobí aj na ďalších trhoch, hlavne na SK, SI, HU, ale tiež RO a stále pokračujeme ďalej. O správne zvolených strategických rozhodnutiach svedčí nielen mizivá fluktuácia, ale predovšetkým priemerný medziročný nárast tržieb 40% za posledné 2-3 roky, ktorý nás dostal cez 100 mio obratu rýchlejšie, než sa čakalo.
Skúsenosti som získal aj v pražskej marketingovej agentúre, kde som rok pracoval ako projektový manažér/PPC špecialista. Počas tejto práce som načerpal mnoho skúseností, za čo som nesmierne vďačný. Firmám som s marketingom a rozvojom webu pomáhal napríklad odvetviami, čo mi dáva unikátnu rozhodovaciu schopnosť pri tvorbe marketingovej stratégie pre ľubovoľnú firmu.
Naša misia a vízia
Misia - prečo existujeme?
Pretože vieme, ako firmám nastaviť stratégiu pre nadpriemerný rast.
Vízia - kam smerujeme?
Stáť sa dlhodobým partnerom úspešných spoločností, ktoré sa môžu pýšiť pojmom "LoveBrand".
Hodnoty
Synergia. Transparentnosť. Zodpovednosť.