Blog
V tejto sekcii nájdete zaujímavé články zo sveta E-Commerce

Čo je to user persona a ako ju používať v marketingu?
User persona je pojem, ktorý sa stal dôležitým konceptom v marketingu. Ide o fiktívnu reprezentáciu ...
Pokračovať v čítaní
BrandElevator teraz ako Silver Shoptet Partner
Náš tím sa môže pochváliť ďalším úspechom! Splnili sme všetky (teraz už veľmi prísne) požiadavky ...
Pokračovať v čítaní
Prednášame na VŠE
Ďalšia prednáška pre študentov magisterského programu na VŠE, opäť na tému PPC reklamy a jej využíva...
Pokračovať v čítaní
Ako získavať zamestnancov pomocou online marketingu?
V súčasnosti je online marketing základným nástrojom úspešného náboru. Nábor talentov pomocou online...
Pokračovať v čítaní
Ako znížite zásoby? Tipy na optimalizáciu nákladov pre e-shopy v roku 2023
E-shopy nemajú za sebou jednoduchý rok. Uplynulý rok bol pre e-shopy nepríjemným vytriezvením po krá...
Pokračovať v čítaní
Ako získať čo najviac z kampaní TikTok? Pozrite si naše praktické tipy.
Reklamy TikTok TikTok ponúka tri typy reklám: In-feed native ads - do reklamy môžete pridať...
Pokračovať v čítaní
Kampane na TikToku - na čo si dať pozor? Pozrite si naše tipy pre úspešný marketing.
TikTok rýchlo rastie. A ak by sme vám mohli dať jednu radu, ako používať sociálne siete, bola by to ...
Pokračovať v čítaní
BrandElevator + VŠE druhýkrát. Alebo čo sme radili študentom magisterského programu na Ekonómke?
Opäť sme mali možnosť prednášať na Vysokej škole Ekonomickej v Prahe. Tentoraz na tému PPC a ako ...
Pokračovať v čítaní
Marketing pre malé a stredné podniky na VŠE - ako sme prispeli do výučby?
V jarnom semestri sme mali možnosť vystúpiť na bakalárskom predmete Marketing for SME`s. Rozhovor...
Pokračovať v čítaní
Metóda See-Think-Do-Care - nutnosť pre každého markeťáka?
Štyri písmená, ktoré vám zachránia biznis – S, T, D, C. Pomocou modelu STDC môžete lepšie uchopiť...
Pokračovať v čítaní
E-shopárov čakajú veľmi nepríjemné časy. Ako si udržať zisk pri e-shope?
Objednávok už nie je toľko, čo bývalo. Ľudia nereagujú na milióny reklám, ktoré denne vidia. Nárasty...
Pokračovať v čítaní
Ako budovať značku na internete
Vybudovať značku je snom mnohých ambicióznych firiem. V dnešnej online dobe už ale nie sú potrebné k...
Pokračovať v čítaní
Prvý krok k efektívnemu marketingu – ako definovať cieľovú skupinu zákazníkov?
Každá značka by mala vedieť, kto je na druhej strane obrazovky. Štýl komunikácie a samotné oznámenia...
Pokračovať v čítaní
Ako písať texty tak, aby vás prehliadače milovali? Prečítajte si pár tipov na zvýšenie návštevnosti webových stránok (ZADARMO)
Cieľom tvorcov obsahu vašich webových stránok je nielen odovzdať správu vašim potenciálnym zákazníko...
Pokračovať v čítaní
Ako na reklamy na Instagrame? Prečítajte si naše tipy pre začiatočníkov
Instagram je jedna z najviac populárnych sociálnych sietí a mesačne ju celosvetovo používa viac ako ...
Pokračovať v čítaní
Výhody SEO - prečítajte si 5 hlavných dôvodov, prečo optimalizovať váš web
SEO alebo search engine optimization či optimalizácia pre vyhľadávače je proces získavania organický...
Pokračovať v čítaní
Na aké marketingové sa trendy v roku 2022 zamerať? Zhrnuli sme ich pre vás.
Rozšírená realita + Virtuálna Realita VR sa skladá zo simulácií alebo digitálnych svetov, za...
Pokračovať v čítaní
Rozšírená realita - čo to je? Augmented reality ako budúca súčasť nášho každodenného života.
Čo je Augmented Reality (AR)? Rozšírená realita (AR) je interaktívny 3D zážitok, ktorý kombinuje ...
Pokračovať v čítaní
Využitie Rozšírené Reality (AR) v online marketingu? Trend na rok 2022!
Čo je to rozšírená realita sme už opisovali v našom článku na blogu. Za poslednú dobu sa stáva trend...
Pokračovať v čítaní
Optimalizácia e-shopu pre začiatočníkov
Vyšší výkon a zisk e-shopu? Prečítajte si naše overené rady a tipy :) Často sa e-shopár dostane d...
Pokračovať v čítaní
Čo je to rozšírená realita pre e-shopy?
Pokud zákazníci nakupují zboží v kamenném obchodě, mají možnost si produkty vyzkoušet, vidět jejich ...
Pokračovať v čítaní
Ako tvoriť obsah na Instagram ako firma
Instagram sa od roku 2010 stal jednou z najpopulárnejších sociálnych sietí zameranou na vizuálny obs...
Pokračovať v čítaní
Ako tvoriť produktové popisky tak, aby vaši zákazníci nemohli nenakúpiť?
Predávate svoje produkty online a lámete si hlavu s tým, ako vytvoriť produktové popisky tak, aby za...
Pokračovať v čítaní
Získali sme odznak Google Partner
Je nám potešením oznámiť, že sme získali odznak Google Partner a stali sa tak certifikovaným partner...
Pokračovať v čítaní
Napísali o nás - rubrika FPHSuccess Vysokej školy ekonomickej v Prahe
"Aby sme sa dozvedeli, čo je to Brand Elevator, vyspovedali sme Jana Prokopa, jeho zakladateľa ...
Pokračovať v čítaní
6 typov reklám na TikToku a ako ich využiť!
Či máte TikTok stiahnutý alebo nie, určite ste o ňom už počuli! Táto pomerne nová sociálna sieť (201...
Pokračovať v čítaní
Prečo by ste mali používať remarketing?
Chceli by ste začať vaše PPC kampane na potencionálnych zákazníkov, ktorí už navštívili vašu we...
Pokračovať v čítaní
Prečo si segmentovať zákazníkov?
Segmentácia marketingu patrí k nástrojom, ktoré vám môžu pomôcť dobre spoznať vášho zákazníka, čo je...
Pokračovať v čítaní
Základné metriky pre vyhodnocovanie PPC v Google Ads
Pre zaistenie tých najlepších výsledkov z PPC kampaní je nutná pravidelná správa a vyhodnocovanie. V...
Pokračovať v čítaní
Čo znamená PNO a prečo je dôležité?
Podiel nákladov na obrate, skrátene PNO, vyjadruje, koľko percent z obratu, ktorý sme získali vďaka ...
Pokračovať v čítaní
Prečo posielať spravodajcu? Zvýšte zisk svojej firmy pomocou newsletterov!
Posielanie newsletterov sa môže zdať zbytočné, pokiaľ nemáte státisíce kontaktov, opak je ale pravdo...
Pokračovať v čítaní
PPC v zahraničí - na čo si dať pozor, keď chcete s e-shopom do sveta
Mnoho eshopov v dnešnej dobe dorastá do bodu, kedy nevie, kam ďalej v lokálnom trhu rásť. Eshop je m...
Pokračovať v čítaní
Optimalizácia SEO pre weby a e-shopy - čo to znamená?
Založili ste eshop alebo webovky a potrebujete zákazníkov? Najefektívnejším marketingom je v online ...
Pokračovať v čítaní
SEO špecialista – konzultant, agentúra alebo freelancer?
Pokiaľ to s vašim eshopom alebo webom myslíte vážne, tak si dovoľujem tvrdiť, že optimalizácia pre v...
Pokračovať v čítaní
Tvorba značky - prečo je to také dôležité pre každú firmu?
Brand building predstavuje proces tvorby všetkých asociácií a celkového vnímania spoločnosti zákazní...
Pokračovať v čítaní
PPC reklama - čo to je a prečo by ma to malo zaujímať?
PPC, čiže platené reklamy na internete, sú kampane špeciálne cielené v rozhraní Google Ads alebo Skl...
Pokračovať v čítaní
Oplatí sa spolupráca s Influencermi?
Čo znamená Influencer marketing? Tento typ marketingovej komunikácie je jednoducho odvodený od sl...
Pokračovať v čítaní
Ako na vstup do zahraničia? Prispôsobené pre e-shopy.
"Prečo by som mal/a predávať aj za hranice? Ešte nemám ani 100% podielu na lokálnom trhu, to predsa ...
Pokračovať v čítaní
Ako začať predávať na Amazone
Premýšľate o podnikaní na Amazone? Predaj na Amazone je výhodný ako pre začínajúcich predajcov, tak ...
Pokračovať v čítaní
Amazon FBA – najväčšie výhody a nevýhody
FBA (Fulfillment by Amazon) je program, ktorý umožňuje uskladnenie tovaru v distribučných centrách A...
Pokračovať v čítaní