Slovenština
Konzultácie zadarmo

Správa PPC kampaní

PPC reklamy

PPC reklamy sú jedny z najefektívnejších marketingových nástrojov, vďaka ktorým budete na internete vidieť. Ide o formu platenej online reklamy, ktorá ponúka nielen skvelé zacielenie, ale aj vysokú účinnosť a vy tak viete, že rozpočet bude vždy efektívne investovaný .

 

Demo Img 1

Kde môžete byť vidieť?

 

Google Ads

Dnes už len ťažko nájdete úspešný eshop, ktorý by nevyužíval služby Google Ads. Táto platforma eshopom umožňuje flexibilne, ale hlavne cielene, oslovovať svojich potenciálnych zákazníkov pomocou rôznych typov kampaní. My tuníme všetky typy kampaní, ktoré Google Ads ponúka, a to produktové, vyhľadávacie, displejové, ale aj video kampane na Youtube. Tieto kampane však nie je tak jednoduché nastaviť, a preto sme tu my. V Google kampaniach sme minuli už viac ako 10 000 000 Kč a čuduj sa svete, EFEKTÍVNE!

Demo Img 1
Demo Img 1

Heureka & Product Ads

Mnohí predajcovia o tejto možnosti ani nevedia, čo nám dáva lepšie ceny za kliknutie a nižší počet konkurenčných inzerátov vo výsledkoch vyhľadávania na Heuréke. Podmienkou pre tento typ propagácie je vlastná značka. Následne môžeme zacieliť na rôzne vyhľadávacie slová alebo kategórie, čo vám prinesie väčší počet zobrazení, a tým pádom aj kliknutí.

Facebook + Instagram Ads

Kto by dnes netrávil aspoň pár minút denne na Facebooku, je to predsa štandard, omrknúť, čo zdieľajú priatelia a stránky, ktoré sledujeme. Podľa webu statista.com mal Facebook v prvom kvartáli 2021 vyše 1,88 miliardy aktívnych užívateľov, z čoho ale neprofituje iba Facebook. Veľmi z toho profitujú aj firmy, ktoré na Facebooku propagujú svoje produkty či služby. My máme s Facebookom vyše 5 rokov skúseností, ale nie s prechádzaním príspevkov! Naše kampane spravujeme v rozhrazni Business Managera, odkiaľ dokážeme efektívne zacieliť aj napríklad Stories na Instagrame. Facebook ale používame nielen pre produktové kampane. Zároveň budujeme povedomie značiek, ktoré chcú ľuďom oznámiť, že existujú a že majú mnoho konkurenčných výhod. Na Facebooku sme minuli státisíce a nebojíme sa povedať, že z neho dokážeme vytlačiť maximum.

Demo Img 1
Demo Img 1

Zoznam Sklik

Hoci ľudí, ktorí používajú vyhľadávač Zoznam, stále ubúda, tak pozorujeme jeho veľmi dôležitú úlohu v zdrojoch takmer každého eshopu. Stále existuje skupina ľudí, ktorí na Zoznam nedajú dopustiť. Ak sa aj vaša cieľová skupina po weboch vlastnených Zoznamom (Seznam.cz, Novinky.cz, iDNES.cz, sport.cz, prozeny.cz atp.), tak je veľká škoda ich neosloviť pomocou nami nastavených kampaní.

TikTok

TikTok nadobúda na popularite neskutočným tempom, čo sa môže využiť v prospech aj vašej firmy. Ako? Cielenou reklamou, rovnako ako to poznáte z Facebooku alebo Instagramu. Rozdielom sú ale výsledky, pretože na TikToku zatiaľ inzeruje len hŕstka inzerentov oproti ostatným médiám a preto je inzercia oveľa výhodnejšia.

Demo Img 1
Demo Img 1

Bing Ads

Hoci sa to na prvý pohľad nemusí zdať, stále existuje nezanedbateľný počet ľudí vyhľadávajúc cez vyhľadávač Microsoftu. Väčšinou tak býva preto, že používatelia nechcú inštalovať Google Chrome alebo napríklad Mozillu. V tom momente je vhodné založiť základné nastavenia kampane, aby používatelia, ktorí hľadajú váš produkt, neskončili u konkurencie.

LinkedIN Ads

Tento typ propagácie je veľmi špecifický, pretože na LinkedIN aktívne pôsobí špecifická skupina užívateľov. Určite je potrebné si zanalyzovať, či sa na Linkedine vaša cieľová skupina pohybuje. Potom už nám nič nebráni v založení vašej prvej kampane v LinkedIN Campaign Manageri.

Demo Img 1

Remarketing a retargeting

Určite už sa vám stalo, že ste našli na stránku, kde sa vám nejaký produkt páčil a potom vás prenasledoval Facebookom a celým internetom niekoľko dní. Tento typ kampane sa nazýva remarketing a pokiaľ sa vám dokonca zobrazilo viacero produktov, tak išlo o retargeting. Pomocou správne nastaveného remarketingu môžete navýšiť konverzný pomer a zefektívniť svoj kompletný marketingový výdaj. Remarketing nastavujeme ako v sieti Google, tak aj v Zozname a na Facebooku.

Branding

Budování značky je nedílnou součástí marketingového mixu každého eshopu. Začíná ovšem daleko dříve, než u "reklamy v televizi". Brand budujete již při tvorbě loga, sloganu, prvního produktu, prvního popisku "O nás". Více o tom, jak posilujeme sílu značek naleznete v samostatné kategorii, kde vám přiblížíme aspekty budování značky / brandu.   

Aký je proces?

  • napíšete nám na info@brandelevator.cz alebo vyplníte kontaktný formulár

  • osobná schôdzka alebo hovor cez Google Meet

  • stanovíme si ciele PPC kampaní

  • tvorba PPC kampaní

  • optimalizácia kampaní pre najlepší možný výkon

Koľko ma to bude stáť?

  • pracujeme na hodinovom mesačnom rozpočte, PPC kampane nie sú "jednorazovka"

  • hodinový rozpočet je iba na vás - chcete 5h mesačne? Aj s tým sa dá niečo robiť, ale chcete pozerať na konkurenciu, ako vás predbieha? My to neznášame

  • bojíte sa, že nám zaplatíte hodinovku x niekoľko mesiacov a nič vám nezarobíme? Poďme sa dohodnúť na podiel z tržieb na danom trhu, je to na vás

  • mrknite na náš cenník alebo nás rovno kontaktujte

* Povinné údaje

* Povinné údaje

Napíšte nám

Demo Img 1

Prednášame

Zistiť viac

Spolupracujeme s týmito firmami

Zobraziť všetky referencie