Slovenština
Konzultácie zadarmo

SEO - optimalizácia pre vyhľadávače

Čo znamená optimalizácia pre vyhľadávače?

SEO (Search Engine Optimization) nie je žiadna veda, aj tak má ale svoje pravidlá - prečítajte si náš článok TU, ktorý optimalizáciu pre vyhľadávače vysvetľuje. V skratke sa jedná o proces nastavenia vášho webu pre získanie čo najvyšších pozícií vo vyhľadávacích výsledkoch alebo v organizácii. Nastavením sa myslí to, aký obsah na webe máte a ako máte web postavený (technické SEO). Cieľom SEO je neustále zvyšovanie kvality a počtu návštev webu.

 

Demo Img 1

S čím môžeme pomôcť my?

V tíme máme skúsených špecialistov na tvorbu obsahu, grafiky, ale napríklad aj programátorov, ktoré váš web "vytúnia" na maximum, aby ste sa zobrazovali na prvých priečkach vyhľadávania. Svoju prácu máme overenú mnohoročným testovaním.

Optimalizácia webov a e-shopov pre vyhľadávače delíme na 2 kategórie

Obsahové SEO

 

Tvoríme pútavý obsah, dá sa povedať aj príbeh, pre potenciálnych zákazníkov podľa posledných trendov Google vyhľadávača. Pojmom „trend“ chceme povedať, že si starostlivo študujeme metriky, podľa ktorých Google zoraďuje jednotlivé výsledky. Môžete mať krásny web, ale pokiaľ sa nestavia s ohľadom na vyhľadávače, tak je možné, že na webe nepristane nikto iný, než ten, kto do hornej lišty zadá presnú adresu "www.tvůjweb.cz", čo je obrovská škoda .

Vďaka nášmu prístupu k tvorbe obsahu (textov) nás Google viac ukazuje, čím nám generuje návštevnosť organicky (ZADARMO!). Zároveň pracujeme s analýzou kľúčových slov, vďaka ktorej si rozumieme s algoritmami Googlu, ktoré nás za odmenu ťahajú nahor vo výsledkoch vyhľadávania. Vieme tiež pracovať s optimalizáciou parametrov a hodnôt produktov, ktoré sú teraz neoddeliteľnou súčasťou kvalitne zaindexovaného webu.

Technické SEO

 

Vďaka nám si môžete byť istí, že váš web je na 100% bez chýb, a teda Googlu nič nebráni v tom vás umiestniť na prvé priečky. Vieme riešiť chyby, ktoré hlásia napríklad Google Search Console. Analyzujeme kvalitu indexácie webu, použiteľnosti stránok, rýchlosti načítania a tak ďalej. Je mnoho faktorov, ktoré môžu znižovať kvalitu vášho webu a ani o tom nemusíte vedieť.

Analyzujeme napríklad:

  • rýchlosť načítania webu 

  • stav indexácie

  • architektúru sitemapy

  • hierarchiu URL adries

  • core web vitals

  • použiteľnosť na rôznych zariadeniach 

Demo Img 1

Analýza kľúčových slov pre weby a e-shopy

Analýzou kľúčových slov sa myslí súpis všetkých výrazov, ktoré môžu vaši potenciálni zákazníci vyhľadávať v spojení s vami ponúkanými produktmi alebo službami. Pre výkonné SEO je táto analýza absolútnou nevyhnutnosťou. Ide o hĺbkovú rešerš všetkých možných spojení, ktoré sa vzťahujú k vašej firme. Na základe tohto dokumentu sa buduje obsahová stratégia, ktorá sa potom premení na obsah na vašom webe. Súbežne sa analýza používa do PPC reklám, kde slúži ako relevantný podklad pre PPC špecialistu, ktorý tvorí reklamy tak, aby k vám na web pritiahol čo najviac relevantné návštevnosti. PPC reklamy, pretože táto analýza je možné použiť ako pevný základ vyhľadávacích kampaní v Googlu a Zoznamu

Koľko "kľúčovka" stojí?

Nacenenie je vždy invididuálne, pretože každá firma má rôzne služby, kategórie na webe a tiež cieľovú skupinu. Väčšinou pohybujeme od 10 do 35 hodín náročnosti, hodinová sadzba je spomínaná v našom cenníku. Tieto hodiny trávia skúsený špecialista v overených nástrojoch, z ktorých si „vyzobáva“ tie najpotrebnejšie dáta.

 

Hlavné výhody analýzy kľúčových slov

  • základný materiál každého úspešného webu

  • vyššie tržby vďaka vyššej návštevnosti analyza_klicovych_slov_brand_elevator_seo

  • vyšší konverzný pomer

  • výkonnejšie PPC reklamy 

  • kvalitnejšie marketingové texty 

  • lepšia orientácia na webe pre vašich zákazníkov

  •  

Doplnkové služby našich skúsených špecialistov

* Povinné údaje

* Povinné údaje

Napíšte nám

Prednášame

Zistiť viac

Spolupracujeme s týmito firmami

Zobraziť všetky referencie