Slovenština
Konzultácie zadarmo

Analýza kľúčových slov pre weby a e-shopy

Analýza kľúčových slov

Analýzou kľúčových slov sa myslí súpis všetkých výrazov, ktoré môžu vaši potenciálni zákazníci vyhľadávať v spojení s vami ponúkanými produktmi alebo službami. Pre výkonné SEO je táto analýza absolútnou nevyhnutnosťou. Ide o hĺbkovú rešerš všetkých možných spojení, ktoré sa vzťahujú k vašej firme. Na základe tohto dokumentu sa buduje obsahová stratégia, ktorá sa potom premení na obsah na vašom webe. Súbežne sa analýza používa do PPC reklám, kde slúži ako relevantný podklad pre PPC špecialistu, ktorý tvorí reklamy tak, aby k vám na web pritiahol čo najviac relevantné návštevnosti. PPC reklamy, pretože táto analýza je možné použiť ako pevný základ vyhľadávacích kampaní v Googlu a Zoznamu.

Demo Img 1

Koľko "kľúčovka" stojí?

Nacenenie je vždy invididuálne, pretože každá firma má rôzne služby, kategórie na webe a tiež cieľovú skupinu. Väčšinou pohybujeme od 10 do 35 hodín náročnosti, hodinová sadzba je spomínaná v našom cenníku. Tieto hodiny trávia skúsený špecialista v overených nástrojoch, z ktorých si „vyzobáva“ tie najpotrebnejšie dáta.

 

Demo Img 1

Hlavné výhody analýzy kľúčových slov

 Základný materiál každého úspešného webu

 Vyššie tržby vďaka vyššej návštevnosti 

 Vyšší konverzný pomer

 Výkonnejšie PPC reklamy 

 Kvalitnejšie marketingové texty 

 Lepšia orientácia na webe pre vašich zákazníkov

* Povinné údaje

* Povinné údaje

Napíšte nám

Prednášame

Zistiť viac

Spolupracujeme s týmito firmami

Zobraziť všetky referencie