Blog
V tejto sekcii nájdete zaujímavé články zo sveta E-Commerce
Kampane na TikToku - na čo si dať pozor? Pozrite si naše tipy pre úspešný marketing.
TikTok rýchlo rastie. A ak by sme vám mohli dať jednu radu, ako používať sociálne siete, bola by to ...
Pokračovať v čítaníČo je to user persona a ako ju používať v marketingu?
User persona je pojem, ktorý sa stal dôležitým konceptom v marketingu. Ide o fiktívnu reprezentáciu ...
Pokračovať v čítaníBrandElevator teraz ako Silver Shoptet Partner
Náš tím sa môže pochváliť ďalším úspechom! Splnili sme všetky (teraz už veľmi prísne) požiadavky ...
Pokračovať v čítaníPrednášame na VŠE
Ďalšia prednáška pre študentov magisterského programu na VŠE, opäť na tému PPC reklamy a jej využíva...
Pokračovať v čítaníAko získavať zamestnancov pomocou online marketingu?
V súčasnosti je online marketing základným nástrojom úspešného náboru. Nábor talentov pomocou online...
Pokračovať v čítaníAko znížite zásoby? Tipy na optimalizáciu nákladov pre e-shopy v roku 2023
E-shopy nemajú za sebou jednoduchý rok. Uplynulý rok bol pre e-shopy nepríjemným vytriezvením po krá...
Pokračovať v čítaníAko získať čo najviac z kampaní TikTok? Pozrite si naše praktické tipy.
Reklamy TikTok TikTok ponúka tri typy reklám: In-feed native ads - do reklamy môžete pridať...
Pokračovať v čítaníBrandElevator + VŠE druhýkrát. Alebo čo sme radili študentom magisterského programu na Ekonómke?
Opäť sme mali možnosť prednášať na Vysokej škole Ekonomickej v Prahe. Tentoraz na tému PPC a ako ...
Pokračovať v čítaníMarketing pre malé a stredné podniky na VŠE - ako sme prispeli do výučby?
V jarnom semestri sme mali možnosť vystúpiť na bakalárskom predmete Marketing for SME`s. Rozhovor...
Pokračovať v čítaníMetóda See-Think-Do-Care - nutnosť pre každého markeťáka?
Štyri písmená, ktoré vám zachránia biznis – S, T, D, C. Pomocou modelu STDC môžete lepšie uchopiť...
Pokračovať v čítaníE-shopárov čakajú veľmi nepríjemné časy. Ako si udržať zisk pri e-shope?
Objednávok už nie je toľko, čo bývalo. Ľudia nereagujú na milióny reklám, ktoré denne vidia. Nárasty...
Pokračovať v čítaníAko budovať značku na internete
Vybudovať značku je snom mnohých ambicióznych firiem. V dnešnej online dobe už ale nie sú potrebné k...
Pokračovať v čítaníPrvý krok k efektívnemu marketingu – ako definovať cieľovú skupinu zákazníkov?
Každá značka by mala vedieť, kto je na druhej strane obrazovky. Štýl komunikácie a samotné oznámenia...
Pokračovať v čítaníAko písať texty tak, aby vás prehliadače milovali? Prečítajte si pár tipov na zvýšenie návštevnosti webových stránok (ZADARMO)
Cieľom tvorcov obsahu vašich webových stránok je nielen odovzdať správu vašim potenciálnym zákazníko...
Pokračovať v čítaníAko na reklamy na Instagrame? Prečítajte si naše tipy pre začiatočníkov
Instagram je jedna z najviac populárnych sociálnych sietí a mesačne ju celosvetovo používa viac ako ...
Pokračovať v čítaníVýhody SEO - prečítajte si 5 hlavných dôvodov, prečo optimalizovať váš web
SEO alebo search engine optimization či optimalizácia pre vyhľadávače je proces získavania organický...
Pokračovať v čítaníNa aké marketingové sa trendy v roku 2022 zamerať? Zhrnuli sme ich pre vás.
Rozšírená realita + Virtuálna Realita VR sa skladá zo simulácií alebo digitálnych svetov, za...
Pokračovať v čítaníRozšírená realita - čo to je? Augmented reality ako budúca súčasť nášho každodenného života.
Čo je Augmented Reality (AR)? Rozšírená realita (AR) je interaktívny 3D zážitok, ktorý kombinuje ...
Pokračovať v čítaníVyužitie Rozšírené Reality (AR) v online marketingu? Trend na rok 2022!
Čo je to rozšírená realita sme už opisovali v našom článku na blogu. Za poslednú dobu sa stáva trend...
Pokračovať v čítaníOptimalizácia e-shopu pre začiatočníkov
Vyšší výkon a zisk e-shopu? Prečítajte si naše overené rady a tipy :) Často sa e-shopár dostane d...
Pokračovať v čítaníČo je to rozšírená realita pre e-shopy?
Pokud zákazníci nakupují zboží v kamenném obchodě, mají možnost si produkty vyzkoušet, vidět jejich ...
Pokračovať v čítaníAko tvoriť obsah na Instagram ako firma
Instagram sa od roku 2010 stal jednou z najpopulárnejších sociálnych sietí zameranou na vizuálny obs...
Pokračovať v čítaníAko tvoriť produktové popisky tak, aby vaši zákazníci nemohli nenakúpiť?
Predávate svoje produkty online a lámete si hlavu s tým, ako vytvoriť produktové popisky tak, aby za...
Pokračovať v čítaníZískali sme odznak Google Partner
Je nám potešením oznámiť, že sme získali odznak Google Partner a stali sa tak certifikovaným partner...
Pokračovať v čítaníNapísali o nás - rubrika FPHSuccess Vysokej školy ekonomickej v Prahe
"Aby sme sa dozvedeli, čo je to Brand Elevator, vyspovedali sme Jana Prokopa, jeho zakladateľa ...
Pokračovať v čítaní6 typov reklám na TikToku a ako ich využiť!
Či máte TikTok stiahnutý alebo nie, určite ste o ňom už počuli! Táto pomerne nová sociálna sieť (201...
Pokračovať v čítaníPrečo by ste mali používať remarketing?
Chceli by ste začať vaše PPC kampane na potencionálnych zákazníkov, ktorí už navštívili vašu we...
Pokračovať v čítaníPrečo si segmentovať zákazníkov?
Segmentácia marketingu patrí k nástrojom, ktoré vám môžu pomôcť dobre spoznať vášho zákazníka, čo je...
Pokračovať v čítaníZákladné metriky pre vyhodnocovanie PPC v Google Ads
Pre zaistenie tých najlepších výsledkov z PPC kampaní je nutná pravidelná správa a vyhodnocovanie. V...
Pokračovať v čítaníČo znamená PNO a prečo je dôležité?
Podiel nákladov na obrate, skrátene PNO, vyjadruje, koľko percent z obratu, ktorý sme získali vďaka ...
Pokračovať v čítaníPrečo posielať spravodajcu? Zvýšte zisk svojej firmy pomocou newsletterov!
Posielanie newsletterov sa môže zdať zbytočné, pokiaľ nemáte státisíce kontaktov, opak je ale pravdo...
Pokračovať v čítaníPPC v zahraničí - na čo si dať pozor, keď chcete s e-shopom do sveta
Mnoho eshopov v dnešnej dobe dorastá do bodu, kedy nevie, kam ďalej v lokálnom trhu rásť. Eshop je m...
Pokračovať v čítaníOptimalizácia SEO pre weby a e-shopy - čo to znamená?
Založili ste eshop alebo webovky a potrebujete zákazníkov? Najefektívnejším marketingom je v online ...
Pokračovať v čítaníSEO špecialista – konzultant, agentúra alebo freelancer?
Pokiaľ to s vašim eshopom alebo webom myslíte vážne, tak si dovoľujem tvrdiť, že optimalizácia pre v...
Pokračovať v čítaníTvorba značky - prečo je to také dôležité pre každú firmu?
Brand building predstavuje proces tvorby všetkých asociácií a celkového vnímania spoločnosti zákazní...
Pokračovať v čítaníPPC reklama - čo to je a prečo by ma to malo zaujímať?
PPC, čiže platené reklamy na internete, sú kampane špeciálne cielené v rozhraní Google Ads alebo Skl...
Pokračovať v čítaníOplatí sa spolupráca s Influencermi?
Čo znamená Influencer marketing? Tento typ marketingovej komunikácie je jednoducho odvodený od sl...
Pokračovať v čítaníAko na vstup do zahraničia? Prispôsobené pre e-shopy.
"Prečo by som mal/a predávať aj za hranice? Ešte nemám ani 100% podielu na lokálnom trhu, to predsa ...
Pokračovať v čítaníAko začať predávať na Amazone
Premýšľate o podnikaní na Amazone? Predaj na Amazone je výhodný ako pre začínajúcich predajcov, tak ...
Pokračovať v čítaníAmazon FBA – najväčšie výhody a nevýhody
FBA (Fulfillment by Amazon) je program, ktorý umožňuje uskladnenie tovaru v distribučných centrách A...
Pokračovať v čítaní