Slovenština
Konzultácie zadarmo

Tvorba značky

"Váš brand je to, čo o vás ľudia hovoria, keď nie ste v miestnosti" - Jeff Bezos

Otázky, na ktoré radi servírujeme odpoveď

  • máte dôvod, prečo by zákazníci mali kupovať vaše produkty?

  • čím sú vaše produkty alebo služby výnimočné?

  • máte definované publiká, ktoré chcete zasiahnuť?

  • viete, kto sú vaši ideálni zákazníci?

  • viete, na akých platformách vaša cieľová skupina trávi najviac času?

  • máte jasne definovaný spôsob, ktorým budete komunikovať k vášmu publiku?

  • máte spamované komunikačné zručnosti a kanály konkurencie?

Čím presnejšie máte zodpovedané tieto otázky, tým efektívnejšia bude vaša marketingová stratégia a následne aj prínos, ktorý kampane vygenerujú.

Definovanie cieľovej skupiny + Persony

Každá firma by mala mať jasne definované persony, čo sú ideálni zákazníci alebo tí, ktorí u vás nechávajú najviac peňazí. Definovanie perzón však nie je také jednoduché, pretože by ste danú perzónu mal/mala poznať ako svojho manžela alebo manželku po 20 rokoch spoločného bývania. Kým nepoznáte svoju personu, nemôžete ani vytvoriť efektívny marketingový mix a následne aj kampane.

Ak sa veríte, že všetky piliere marketing stratégie ovládate perfektne, tak ste na nesprávnych stránkach, ak sa s tým ale nechcete trápiť obráťte sa na nás a my vám zostavíme marketingový plán, Ktorý vám zaistí maximálnu efektivitu investovaného rozpočtu.

 

Demo Img 1
Demo Img 1

Influenceri + Váš Brand - áno alebo nie?

Sme si vedomí dôležitosti Influencer marketingu, a preto vám radi pomôžeme s výberom vhodného Influencera a jeho vyhodnotenia. V dnešnej dobe je na Instagrame alebo Youtube mnoho Influencerov, ktorí sa chvália tisícami lajkov, sledujúcimi a dosahom, ale ktorý je vhodný pre vás? Nadviazať kvalitnú dlhodobú spoluprácu, ktorá ponesie ovocie, nie je vôbec jednoduché, a preto Vám s našimi skúsenosťami pomôžeme.

 

Oplatia sa Influenceri? Pozrite sa na náš článok TU, ktorý vám otázku zodpovie.

 

Tvorba obsahu na sociálne siete a Youtube kanál

K starostlivému budovaniu značky neodmysliteľne patrí aj tvorba kvalitného obsahu, ktorý budú vaši fanúšikovia organicky zdieľať a konzumovať (pozerať na videá alebo čítať články).

Zostavíme vám komunikačnú stratégiu na mieru vašim potenciálnym zákazníkom, pretože každá cieľová skupina má iný štýl komunikácie. Zjednodušene musíme spoločnou silou zistiť, na aký typ obsahu reagujú a ten im servírovať v pravidelných intervaloch. Nielen, že tým prebieha neustála reaktivácia zákazníka, ale navyše môžeme navýšiť predaj a posilniť vzťah zákazníkov k vašej značke.

 

Demo Img 1

Dizajn produktov a firmy

Ak sa firma rozhodne pre cestu vlastného brandu, musí si najskôr stanoviť svoj logo manuál. Týmto manuálom sa potom riadia grafici, ktorí firme dodávajú tvár a "šmrnc". Nie je to ale iba o farbách produktov, nutné je tiež vymyslieť unikátny slogan, misiu, víziu a ďalšie komponenty dôveryhodnej značky, ktorú si zákazníci jednoducho zapamätajú a zároveň nezamenia za inú, už existujúcu.

 

Registrácia ochrannej známky - SK & EU

Ochranná známka môže v budúcnosti ušetriť veľa peňazí aj stresu, pretože pri úspešnom budovaní brandu sa často nájdu tí, ktorí vám ho chcú prevziať a takzvane sa "zviezť" na vašich starostlivo a dlhodobo budovaných základoch. Proti týmto súdnym ťahaniciam slúži ochranná známka, ktorú vieme sprostredkovať pomocou veľmi skúsených patentových právnikov.

 

 

 

 

 

 

 

Ďakujeme, že ste sa dočítali až sem. Radi by sme vám týmto ponúkli konzultáciu zadarmo. Využite náš kontaktný formulár, ozveme sa vám :)

* Povinné údaje

* Povinné údaje

Napíšte nám

Prednášame

Zistiť viac

Spolupracujeme s týmito firmami

Zobraziť všetky referencie